Masz pytania dotyczące pozycjonowania strony? Zadzwoń: 608 505 708 lub wyślij formularz.

Dobór słów kluczowych

Podstawą odniesienia sukcesu w pozycjonowaniu jest odpowiedni dobór i analiza słów kluczowych. Dobierając je należy zwrócić uwagę, by nie były zbyt ogólne, a jednocześnie by nie zawężały docelowej grupy odbiorców wyłącznie do kręgu specjalistów. Ważnym aspektem jest konkurencyjność danego słowa - osiągniecie pożądanych rezultatów pozycjonowania słowa "trudnego" - bardziej popularnego, wymaga większego nakładu pracy i wymaga dłuższego okresu działania.

Słowa kluczowe nie muszą być efektowne, ważne by były efektywne, czyli takie, po których mogą szukać nas zainteresowani naszą działalnością użytkownicy Internetu.

W naszej ofercie przedstawiamy propozycje słów kluczowych wynikające z analizy marketingowej oraz z dokładnego zbadania profilu działalności klienta (brane pod uwagę są również propozycje klienta jako eksperta w danej dziedzinie).


Znalazłeś nas ? Teraz pozwól znaleźć siebie! Skontaktuj się z nami już teraz.